wtorek, 10 lipca 2012

Nowe opowiadania, naszego autorstwa.

Hej, bardzo Wszystkim dziękujemy za czytanie i komentowanie naszego bloga! :) Bez Was nie byłoby tak samo, tak więc dedykujemy wszystkie rozdziały i całe opowiadanie Wam, naszym wiernym Czytelnikom! Chciałybyśmy Was również poinformować że piszemy inne opowiadania, ale osobno. :) Jeśli chcielibyście wpaść na moje strasznie nudne wypociny i opowiadanie Vicky to zapraszam! :D Zostawiam Wam adresy stron:


Opowiadanie Vicky! :)

 

Moje straszne wypociny... :P


Jeszcze raz dziękujemy za wytrwanie do końca!


                                                                                                                                                        Rose. : )

4 komentarze:

  1. szkoda, że to już koniec ; (

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam na: http://inna-historia-one-direction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. super bloga. zapraszam do mnie. mam nadzieje, że skomentujesz i dodasz się do obserwatorów. pozdrawiam. hanusss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Z góry przepraszam za spam, ale chciałabym prosić o radę w kwestii mojego opowiadania:
    perverselife.blogspot.com
    Na blogu jak na razie umieszczony jest pierwszy rozdział. Zostaw ślad, czy jest wart dalszego prowadzenia. ;)

    OdpowiedzUsuń